Ľudia si už nekupujú topánky iba preto aby mali nohy v teple a suchu.
Kupujú ich podľa toho ako sa cítia, ked ich majú na sebe:
mužne, žensky, drsne, mlado, okúzľujúco.
Nasledujúce kroky popisujú náš prístup a pravidlá k vytvoreniu značky, uvedenie značky do života
a jej poslanie a úlohy v komunikačnom procese.
Vykonáme audit značiek konkurencie. Hľadáme a definujeme osobnosť a charakter značky. Skúmame očakávania zákazníkov od značky a primárnu úlohu značky.
Definujeme želaný pozicioning. Čo chceme obsadiť v mysli zákazníkov. Určíme cieľový trh a cieľovú skupinu. Odlíšime sa od konkurencie. Priradíme jednotlivé prvky značky.
Navrhneme značku v jej poslaní, prísľube a hlavnom posolstve. Vytýčime si teritórium pre komunikáciu v závislosti od definovaného pozicioningu. Určíme jeho atraktívne asociácie.
Nastavíme zjednotenú komunikáciu značky s dostatocným dosahom a pravidelnou frekvenciou. Dbáme na zrozumiteľnosť komunikácie.
Podmieni efektívnosť komunikácie. Dáva väčšie šance na rýchle rozpoznanie vašej značky. Obsadíme tému a tú v obmenách dlhodobo komunikujeme.
Hovoríme o známych situáciách iným, zaujímavým spôsobom. Používame univerzálnu pravdu nanovo, atraktívne, v súvisloslosti s produktom alebo službou.
Neustále posúvanie sa dopredu je nevyhnutné pre rast a obchodný úspech.
Posunúť sa dopredu znamená získavať nových zákazníkov.
Chceme vás k tomu inšpirovať.
Načrtnite svoj zámer, obchodné ciele, resp. situáciu, ktorú potrebujete riešiť.
Ozveme sa vám do 24 hodín.